فروش گوشی های سرقتی با قیمتی اندک در سایت دیوار

به گزارش یومی بلاگ، معاون اجتماعی پلیس کرمان از دستگیری فردی که با زورگیری، تلفن همراه شهروندان را سرقت می کرد و سپس با قیمتی اندک در سایت دیوار به فروش می رساند؛ اطلاع داد.

فروش گوشی های سرقتی با قیمتی اندک در سایت دیوار

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران کرمان؛کوروش احمد یوسفی، گفت: ماموران مرکز رصد فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش گوشی های هوشمند سرقتی با قیمتی کمتر از قیمت بازار در سایت دیوار، آنالیز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه نمود: ماموران با انجام تحقیقات لازم دزد را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا 17 گوشی تلفن همراه هوشمند و دو قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

وی اضافه نمود: این دزد19 ساله در بازپرسی های ماموران،پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس به 17 فقره سرقت تلفن همراه شهروندان به وسیله زورگیری اعتراف کرد.

کوروش احمدیوسفی،با بیان اینکه پرونده جهت آنالیز بیشتر به پلیس آگاهی ارائه شد بیان داشت: بسیاری از شیادان و دزدان از سایت دیوار برای مقاصد شوم و رسیدن به اهداف خود استفاده می نمایند و شهروندان می بایست در خریدهای خود دقت بیشتری داشته باشند و پس از آنالیز تمامی جوانب اقدام به خرید نمایند و فریب قیمت های پایین از سوی افراد در این گونه سایت ها را نخورند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7769

به "فروش گوشی های سرقتی با قیمتی اندک در سایت دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های سرقتی با قیمتی اندک در سایت دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید