فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد، از حضور آدم های عظیم می ترسند

به گزارش یومی بلاگ، رضا ناصری در مصاحبه با خبرنگاران جوانگرایی در تیم ملی فوتسال را یک اتفاق خوب دانست و گفت: هر چند جوانگرایی برای تیم ملی فوتسال اتفاق قابل تقدیری است اما باید این جوانگرایی همراه با استفاده از بازیکنان باتجربه و کاربلد باشد تا ثمرات مثبتی را برای تیم ملی به همراه داشته باشد.

فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد، از حضور آدم های عظیم می ترسند

ناصری با اشاره به اعزام تیم ملی فوتسال به همراه تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای برگزاری دو ملاقات تدارکاتی گفت: درست است که کرونا همه رشته های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده است ما این برای فوتسال خوب نیست که زیر سایه فوتبال باشد و مثل بچه سرراهی با آن برخورد گردد.

وی ادامه داد: فوتسال باید تشکیلات مستقل و کارآمد داشته باشد نه اینکه شرایطی را به وجود بیاورد که زیر سایت فوتبال به یک کشور اعزام گردد.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه برای تداوم موفقیت این رشته مدیریت و برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد گفت: فوتسال ایران نباید از قافله عقب بیفتد. درست است که کرونا ورزش را تحت تاثیر قرار داده است اما نباید دست روی دست گذاشت و منتظر رفتن کرونا شد. مگر کشورهای دیگر لیگ هایشان را تعطیل نموده اند؟

رضا ناصری در ادامه اعلام نمود: باید با مدیریت درست و برنامه ریزی اصولی و البته رعایت همه نکات و مسائل بهداشتی برای تیم ملی و لیگ فوتسال برنامه ریزی کرد تا این رشته رونق بگیرد و در سایه فعالیت تیم ها و فعال بودن لیگ برتر اسپانسرها هم به فوتسال بیایند.

وی در خصوص نداشتن اسپانسر برای تیم ملی فوتسال نیز گفت: اگر این اتفاق اتفاق افتاده است به خاطر بی تدبیری مدیران و مسئولان این رشته است. مگر می گردد برای تیم ملی یک کشور اسپانسر پیدا نگردد؟ اگر مدیریت درستی بر فوتسال حاکم باشد قطعاً اسپانسر هم برای تیم ملی خواهد آمد.

ناصری در ادامه انتقاداتش از شرایط فعلی فوتسال گفت: حتی در دوره ای که لیگ و تیم ملی به خاطر کرونا تعطیل بود نه کلاس آموزشی و نه دوره های دانش افزایی برگزار گردید و نه از پیشکسوتان و باتجربه های این رشته برای پیشرفت استفاده کردند. کمیته آموزش کم کار شده و فدراسیون هم در این بخش عملکرد خوبی نداشته است.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران به جدایی هاشم زاده از تیم ملی اشاره نمود و گفت: این اتفاق خوبی نیست که یک مربی از تیم ملی کشورش جدا گردد. همه آرزو می نمایند روزی به تیم ملی برسند چرا که بالاترین درجه برای یک ورزشکار و مربی خدمت در تیم ملی است. اما ببینید با این افراد چه برخوردی شده است که حاضر نیستند در تیم ملی بمانند.

رضا ناصری ادامه داد: باید دید چه فشاری روی این افراد وجود دارد که تیم ملی را ترک می نمایند. این یک زنگ خطر است. امیدوارم که تیم ملی را آدم های خاص اداره ننمایند. چند سال است این اتفاق در تیم ملی می افتد اما قطعاً حضورشان دوام زیادی نخواهد داشت.

ناصری در سرانجام گفت: امیدوارم کسانی به فوتسال بیایند که اولویت شان مسائل فنی و اخلاقی باشد و بله قربان گوی دیگران نباشند. اینها نباید از حضور آدم های عظیم در فوتسال بترسند. اگر آدم های عظیم به فوتسال بیایند قطعاً اسپانسرها هم خواهند آمد تا کنار آدم های عظیم حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5653

به "فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد، از حضور آدم های عظیم می ترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال نباید دست چند آدم خاص باشد، از حضور آدم های عظیم می ترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید