مالکی: گل زدن به دروازه بانی مانند رحمتی بازتاب خوبی دارد، در 2 هفته اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتیم!

به گزارش یومی بلاگ، حسین مالکی، هافبک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که گشودن دروازه سنگربانی چون سیدمهدی رحمتی بازتاب خوبی دارد، اما دوست داشت تیمش در این بازی امتیاز بگیرد.

مالکی: گل زدن به دروازه بانی مانند رحمتی بازتاب خوبی دارد، در 2 هفته اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتیم!

حسین مالکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برابر شهر خودرو در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی سختی در مشهد داشتیم، آن هم برابر تیمی که برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است. ما در هفته اول هم با سپاهان روبه رو شدیم که قرعه سختی برای شاهین بود. در واقع در دو هفته اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتیم و کارمان خیلی سخت بود.

وی درباره گل زیبایی که در این بازی به سیدمهدی رحمتی زد، توضیح داد: رحمتی دروازه بان بزرگی است و گل زدن به چنین دروازه بانی بازتاب خوبی دارد، اما مهم نبود به چه کسی گل می زنم و دوست داشتم تیمم در این بازی امتیاز بگیرد. من هر وقت در مشهد بازی می کنم، گل می زنم و امام رضا (ع) هم به من یاری می نماید. هر وقت گل می زنم، آن را به روح پدرم تقدیم می کنم و دوست دارم همواره خرسند باشد.

بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اعضای این تیم به سقوط فکر نمی نمایند به خبرنگاران گفت: این درست نیست که بعضی در خصوص سقوط تیم ما حرف می زنند. ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده ایم و احتیاج به زمان داریم تا خودمان را نشان دهیم. الان استقلال از دو بازی فقط یک امتیاز گرفته است، اما تیم ما در آغاز لیگ بر خلاف استقلال برابر دو تیم پرقدرت نهاده شد. ما احتیاج داشتیم تا در آغاز مسابقات، تن مان به تن تیم های بزرگ بخورد و حالا باید در بازی های بعدی خودمان را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1005

به "مالکی: گل زدن به دروازه بانی مانند رحمتی بازتاب خوبی دارد، در 2 هفته اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالکی: گل زدن به دروازه بانی مانند رحمتی بازتاب خوبی دارد، در 2 هفته اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید