معرفی موزه خون آشام در فرانسه، عکس

به گزارش یومی بلاگ، موزه خون آشام ها و موجودات افسانه ای (Le Musée des Vampires) در حومه پاریس واقع شده و به جایگاه این موجودات افسانه ای و جایگاه آن ها در فرهنگ عامه و مدرن می پردازد.

معرفی موزه خون آشام در فرانسه، عکس

این موزه توسط ژاک سیرنت یک دراکولاشناس تاسیس شده و کلکسیونی از موارد مرتبط با این موجودات را به نمایش می گذارد. وسایلی که شامل تیر و کمان، نقاشی های شبح وار، اسباب بازی های خون آشامی و وسایل ضد دراکولایی و تعداد زیادی از کتاب های قدیمی و همچنین یک گربه مومیایی شده می شود. این مکان یک موزه خصوصی است و لازم است بازدیدکنندگان آن قبل از مراجعه حضوری یک ملاقات آنلاین داشته باشند.

در این مکان هر چیزی که ژاک در تحقیقاتش به آن برخورد کرده و می داند که به زندگی ارواح و خون آشام ها مربوط است، نگهداری می شود و بازدیدکنندگان واقعا می توانند اشیایی را از نزدیک ببینند که به گونه ای به خون آشام یا روح ها ربط دارند. ژاک تلاش کرده تا با بازدید از موزه اش بتوانید دیدی کلی درباره خون آشام ها، تاریخ و ریشه به وجود آمدن آن ها و ارتباطشان با انسان ها به دست آورید. جالب است بدانید که ژاک هنوز زنده است و برای بازدید از موزه خصوصی اش باید از او اجازه بگیرید.

گفتنی است در بخشی از این موزه تصاویر تمامی هنرپیشه هایی که در فیلم های هالیوود نقش دراکولا را ایفا کرده اند نیز قرار گرفته است.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 3623

به "معرفی موزه خون آشام در فرانسه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی موزه خون آشام در فرانسه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید