مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

به گزارش یومی بلاگ، ین توقع وجود داشت که با آمدن حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون بوکس اندکی تغییرات در این رشته رخ بدهد؟

مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

من آمدم که کار کنم. در خرمشهر هم یک باشگاه فوق العاده دارم که تعدادی از بوکسورهایی که زیر نظر من کار می کردند به تیم ملی هم رسیدند اما کاری کردند که من فراری شدم. به حدی دخالت ها در کار فنی زیاد بود که دیدم اصلا امکان همکاری وجود ندارد و در نتیجه از تیم ملی جدا شدم. خیلی زود گفتم که اجازه نمی دهم کسی در کارم دخالت کند. الان هم اگر بخواهند من می توانم به ایران بیایم و کار کنم اما واقعیت این است که امثال من زیاد در بوکس هستند که در خانه نشسته اند و کسی سراغشان را نمی گیرد. خیلی از این قهرمانان، بوکسورهای خوبی را هم تربیت نموده اند اما به یکباره دیدند که مثلا اکبر احدی که حتی یک بوکسور را هم نساخته، سرمربی تیم ملی بوکس می گردد. خب همه این موارد، بی انگیزگی ایجاد می نماید.

این مربی خارجی که در راه ایران است را خیلی خوب می شناسم. بولات احتیاجیمبتوف در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سال 72 حریفم بود. در دوران قهرمانی که بسیار خوب مبارزه می کرد و به تکنیک های روسی بسیار مسلط بود. اگر واقعا آمدن او به ایران قطعی باشد، فکر کنم مربی بزرگی است و می تواند به تیم ملی یاری کند. در دوران قهرمانی که عالی بود. مدال برنز آتلانتا و تعدادی مدال جهانی و اروپایی را دارد. فکر کنم مربی خیلی خوبی هم باید باشد.

منبع مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8812

به "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انوشیروان نوریان: مربی خوب هم بیاید، زیرآبش را می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید