ملوانان ناو آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش یومی بلاگ، مقام های نیروی دریایی آمریکا تایید کردند که آزمایش کرونای شماری از ملوانان ناو یو اس اس اچ دبلیو بوش مثبت شده است.

ملوانان ناو آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

به نقل از تارنمای نظامی ماریتایم مسئولان ناو مربوطه اعلام نموده اند مبتلایان تا زمان بهبودی در یک اقامتگاه ساحلی نگهداری می شوند و تحت مراقبت های پزشکی مداوم قرار دارند.

این ناو آمریکایی در یک سال و نیم گذشته مسئولیت عملیات تعمیر و نگهداری ناوها را در ایستگاه نیروی دریایی نورفولک (ان ان اس وای) ویرجینیا بر عهده داشته است و قرار نیست تا سال آینده شناور گردد. انتظار نمی رود شیوع ویروس در بین تعدادی از ملوانان عملیات این ناو را مختل کند.

در چند هفته اخیر منطقه نورفولک در ویرجینیا و منطقه آبی هامپتون رودز شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا بوده اند. روز پنجشنبه 143 مورد از ابتلای شهروندان این شهر به کرونا گزارش شد که شمار مبلایان را در مجموع به بیش از 3 هزار مورد از زمان شروع همه گیری رساند.

ناو آمریکایی یو اس اس هری اس ترومن سه هفته پیش برای یک دوره تعمیری کوتاه به ایستگاه نیروی دریایی نورفولک نزدیک شد.

آوریل گذشته نیز ناو فرانسوی شارل دوگل که مشغول مانور در دریای شمال بود شیوع ویروس در بین سرنشینانش را تجربه کرد و آزمایش بیش از هزار نفر از خدمه کشتی که دو سوم سرنشینان آن را تشکیل می دادند درنهایت مثبت شد.

همچنین ناو یواس اس تئوددور روزلت نیز بعد از عزیمت به بندری در ویتنام ابتلای سرنشینانش به کرونا را تجربه کرد و آزمایش یک هزار و 150 نفر از خدمه 4 هزار و 800 نفری آن مثبت شد که به قرنطینه بلند مدت آن در جزیره گوام منجر شد.

آمریکا بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در دنیا را دارد. تا به امروز بیش از چهار میلیون نفر در ایالت های مختلف این کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد طبق آخرین آمار 176 هزار و 747 نفر جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4851

به "ملوانان ناو آمریکایی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوانان ناو آمریکایی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید