ناو آمریکایی در بندر بیروت لنگر انداخت

به گزارش یومی بلاگ، سفیر آمریکا در بیروت حضور ناو کشورش در بندر بیروت را حامل پیام سیاسی دانست و تاکید کرد، حضور این ناو میزان همکاری های موجود میان دو کشور را نشان می دهد.

ناو آمریکایی در بندر بیروت لنگر انداخت

الیزابت ریچارد، سفیر آمریکا در بیروت با تاکید بر همکاری های گسترده دو کشور آمریکا و لبنان حضور ناو آمریکایی در بندر بیروت را حامل پیامی سیاسی دانست.

این مسؤول آمریکایی اما درباره این پیام سیاسی و اینکه مخاطب این پیام کیست، توضیحی ارائه نکرد.

سایت شبکه ماهواره ای ال بی سی لبنان اعلام کرد: ناو آمریکایی در بندر بیروت پهلو گرفت، دریاسالار جیمز مالوی، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکا به همراه تعداد زیادی از کنندگان و وزرای لبنانی از جمله وزرای دفاع و کشور روی عرشه این کشتی جنگی حضور یافتند.

دریاسالار مالوی در مراسم استقبال اظهار کرد: این ناو سال گذشته در رزمایش مشترک دریایی با ارتش لبنان با هدف تامین امنیت تجارت دریایی و حمایت از زیرساخت ها حضور داشت.

الیزابت ریچارد گفت: همکاری های ما با نیروهای مسلح لبنان تنها به کمک هایی که واشنگتن ارائه می دهد، محدود نیست و حضور این ناو در کنار آموزش هزاران افسر لبنانی با ارتش آمریکا میزان این روابط را بازتاب می دهد.

سفیر آمریکا در بیروت اضافه نمود: ما به حمایت از مردم لبنان در این دوره اقتصادی بسیار سخت پایبند هستیم و از موسسه های لبنانی که از حاکمیت این کشور دفاع می کنند، حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: اما در مورد مساله فرآورده های نفتی که به کشورهای متعدد منطقه مربوط می شود، ما امیدواریم لبنان نیز به زودی به آن ملحق شده و به این ترتیب امنیت دریایی اهمیت بیشتری پیدا کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 999

به "ناو آمریکایی در بندر بیروت لنگر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناو آمریکایی در بندر بیروت لنگر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید