لبنان، درخواست علما برای مقابله با دخالت های آمریکا، تاکید بر ایستادگی مردم در برابر فشار و تحریم

به گزارش یومی بلاگ، علمای لبنان بر ضرورت مقابله جدی با دخالت های کاخ سفید در امور داخلی لبنان و خاتمه دادن به تحرکات فتنه افکنانه سفیر آمریکا تاکید کردند.

لبنان، درخواست علما برای مقابله با دخالت های آمریکا، تاکید بر ایستادگی مردم در برابر فشار و تحریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، علمای لبنان با شرکت در یک نشست به منظور آنالیز آخرین شرایط دولت حسان دیاب نخست وزیر لبنان و با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در رابطه با دخالت های مکرر سفیر آمریکا در امور داخلی کشورشان تاکید کردند: امیدواریم که درپی نشست مشترکی که میان دیاب و دوروتی شیا سفیر ایالات متحده آمریکا در بیروت اجرا شده از میزان دخالت های واشنگتن در امور داخلی مان به شکل قابل ملاحظه ای کاسته گردد.

آنان همچنین ابراز امیدواری کردند که دوروثی طی این نشست و مصاحبه با دیاب توجیه شده باشد که تمام مسائل و بحران هایی که ملت لبنان از آن ها رنج می برد نتیجه تحریم و فشارهای کاخ سفید است.

حاضران در این نشست همچنین با اشاره به روحیه مقاومتی و سخت ملت لبنان در برابر فشارهای خارجی تاکید کردند: لبنانی ها تحت تمام فشارها تاب خواهند آورد و میدان را به نفع آمریکایی ها خالی نخواهند گذاشت.

علمای لبنانی در سرانجام و پس از پرداخت به موضوعات منطقه مرتبط به کشورشان بر لزوم اقدام فوری دولت دیاب در راستای مقابله با دخالت های بی جای آمریکا در امور داخلی و سیاسی کشورشان تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4691

به "لبنان، درخواست علما برای مقابله با دخالت های آمریکا، تاکید بر ایستادگی مردم در برابر فشار و تحریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، درخواست علما برای مقابله با دخالت های آمریکا، تاکید بر ایستادگی مردم در برابر فشار و تحریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید