هجمه علیه هادی ساعی ناجوانمردانه بود، دستاورد بزرگی داشتیم

به گزارش یومی بلاگ، کوروش فتحی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: در باشگاه فرمانیه همه مسائل در کمیته فنی متشکل از هومن مهیمن، محسن سلطانی راد و با موضوع هادی ساعی طرح و تصمیم گیری می گردد. بر همین اساس سال قبل با ترکیبی از جوانی و تجربه وارد مسابقات لیگ برتر شده و نتایج تقریباً قابل قبولی نیز کسب شد. ضمن اینکه تجربیات بسیار گرانبهایی نیز برای ما در پی داشت تا پس از بحث و آنالیز در کمیته فنی با شرایط بهتری برای حضور در لیگ امسال آماده شویم و بر همین اساس نیز چند مرحله مسابقات انتخابی برگزار و جوانان با آتیه ای جذب شدند.

هجمه علیه هادی ساعی ناجوانمردانه بود، دستاورد بزرگی داشتیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی اضافه کرد: در هیأت مدیره هیچ گاه به دنبال نتیجه و مطرح شدن، نبوده و نخواهیم بود. بدون حامی اقتصادی و با یاری دوستان کارها را پیش می بریم. همین موضوع آرامش را به کادر فنی تزریق نموده و مربیان با فراغ بال و با توجه شرایط رقبا ترکیب تیم را از بین همین جوانان اَرنج می نمایند. معتقدم در جهت معرفی نیز جوانان عملکرد خوبی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه فرمانیه با تقدیر از عملکرد اعضای تیم و کادر فنی در مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ برتر گفت: در بازی نخست برابر تیم کَن به عنوان یکی از تیم های خوب این دوره نتیجه خوبی کسب نکردیم. بعد از این ملاقات با حضور هادی ساعی و صحبت با اعضای تیم و کادر فنی، انگیزه ها مضاعف شد و پیروز شدیم دو ملاقات بعدی را با نتیجه دور از انتظار 7 بر یک پیروز شویم و در نهایت برابر تیم با تجربه دانشگاه بهترین نتیجه را کسب نموده و اعضای تیم مزد اعتماد ما را با صعود به نیمه نهایی دادند که دستاورد بزرگی برای باشگاه فرمانیه بود.

فتحی در خصوص حضور در مرحله نیمه نهایی هم گفت: در این مرحله تیم شهرداری ورامین را پیش رو داریم که با در اختیار داشتن نفرات ملی پوش و تیمی منسجم و البته کادر فنی عالی یکی از بهترین تیم های لیگ است. کار خیلی سختی در این ملاقات داریم و امیدوارم با انگیزه بالای اعضای تیم بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ با این شرایط کار بزرگی بود که انگیزه خیلی قوی به تکواندوکاران داد. از سوی دیگر برخلاف صحبت های سرمربی تیم ملی که گفته بود از لیگ تکواندوکاران به اردو دعوت خواهند شد، در لیست نفرات دعوتی به اردو چنین اتفاقی را شاهد نبودیم و این مقداری انگیزه جوانانی را که به هدف حضور در اردوی تیم ملی کوشش نموده بودند را تحت تأثیر قرار می دهد.

فتحی به حواشی پنجشنبه گذشته هم اشاره نمود و گفت: سرپرست تیم ما به تغییر ترکیب دانشگاه آزاد بر خلاف قانون و آئین نامه اعتراض کردند. من اعضای تیم را به آرامش دعوت کردم تا ملاقات ما با کن انجام گردد و سرپرست تیم هم این موضوع را قانونی پیگیری کند. متأسفانه شاهد برخورد خوبی از سوی کادر برگزاری نبودیم. اینکه در پاسخ به اعتراض ما به جای آنالیز فرایند قانونی واضح بگویند دلمان می خواهد این اتفاق بیفتد، من اینجا مسئول هستم و شما نمی توانید اعتراض کنید اصلاً رویه درستی نیست. مگر می گردد دو نفر توافق نمایند ارنج تیم که در سایت مسابقات ثبت شده بعد از آغاز بازی که در سالن هم اعلام شده تغییر دهند؟ پس نقش قانون و آئین نامه چیست و چرا تدوین می گردد؟

مدیرعامل باشگاه فرمانیه ادامه داد: زمانی که به سالن مسابقات رسیدم، با جو متشنجی روبرو شدم. در کنار کادر فنی، هادی ساعی و ملکی سرپرست تیم منتظر نتیجه اعتراض بودیم چرا که سرنوشت این ملاقات برای تیم ما خیلی مهم بود. خوشبختانه دوستان به خوبی تصمیم گرفتند و به این اعتراض طبق قانون رسیدگی شد، ولی اثرات آن را نمی توان در اتفاقات پیش آمده نادیده گرفت. وقتی یک اعتراضی می گردد و با قلدری بگویند از سالن بیرون می اندازمت چه می توان گفت؟ حاضرین در سالن شاهد بیان این جملات بودند و فیلم آن نیز موجود است.

وی اضافه کرد: تمجید که از دوستان قدیمی من هم است به عنوان مسئول سازمان لیگ از ساعی دعوت کرد به صندلی میهمان بفرایند. سال قبل هم چنین مسائلی بود. ولی همه ساعی می شناسند، ایشان شاگرد مرحوم استاد مهیمن است، دنبال خودنمایی و نمایش و یا حتی حاشیه نیست، بیان کرد که لطف کنید نه اسم من را در سالن اعلام کنید و نه به صندلی می روم و اجازه بدهید با آرامش کنار تیم خود باشم چرا که برای این جوانان آمده و می خواهم با آنها باشم. حتی هفته قبل در حضور رئیس فدراسیون هم چنین درخواستی داشتند. همین صحبت ها در جریان بود که متأسفانه حالا عمداً یا سهواً حضور آقای ساعی را خیر مقدم می گویند، همین اتفاق باعث تعجب شد که متأسفانه شاهد اتفاقات پس از آن بودیم که قشنگ نبود.

فتحی در انتها گفت: بهتر است ریشه این اتفاقات و حواشی را جستجو کنیم. تصمیم گیری غلط و برخورد اشتباه با یک اعتراض منطقی و یا اتفاقات سالهای قبل و … را می توان در این موضوع دخیل دانست. به هر صورت این حواشی اصلاً کار خوبی نبود، هر دو از عزیزان زحمتکش تکواندو هستند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. ولی تعجب من جای دیگری است که هنوز دقایقی از این مسائل نگذشته که فضای مجازی و خبرگزاری ها از آن به غلط صحبت نموده بودند. هجمه ها علیه ساعی در این مدت ناجوانمردانه بود. احساس می کنم که این موضوعات یک شطینت بود تا با تحریک ساعی، دنبال واکنش او باشند و خبری غیر واقع منتشر نمایند. جای تأسف است افرادی هستند که نمی خواهند تکواندو ما به عنوان یکی از قدرتهای برتر دنیا در آرامش به کار خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6494

به "هجمه علیه هادی ساعی ناجوانمردانه بود، دستاورد بزرگی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجمه علیه هادی ساعی ناجوانمردانه بود، دستاورد بزرگی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید