هشدار عربستان به اتباع خود در روسیه

به گزارش یومی بلاگ، عربستان به شهروندان خود نسبت به نزدیک نشدن به محل برگزاری تظاهرات غیر مجوز در روسیه هشدار داد.

هشدار عربستان به اتباع خود در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سفارت عربستان در روسیه در صفحه کاربری خود در توییتر خطاب به شهروندان خود در روسیه هشدار داد که از مناطق برگزاری تظاهرات دوری نمایند، بالاترین سطح احتیاط را رعایت و هوشیار باشند و از دستورالعمل های صادر شده از سوی طرف های رسمی در روسیه در این زمینه پیروی نمایند.

این وزارتخانه از شهروندان خود در روسیه همچنین خواست، در صورت وقوع شرایط اضطراری در طول شبانه روز با شماره تلفن ارائه شده تماس برقرار نمایند.

به رغم غیرقانونی بودن تظاهرات، هزاران تن از شهروندان روسیه در سراسر این کشور با درخواست آزادی الکسی ناوالنی، یکی از فعالان مخالف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور به خیابان ها آمدند.

پلیس روسیه بیش از 4000 تن از طرفداران الکسی ناوالنی، مخالف سرسخت ولادیمیر پوتین را که به رغم هوای بسیار سرد در سیبری، مناطق شرقی، مسکو و دیگر شهرها به خیابان ها آمده بودند، بازداشت کرد.

هفته گذشته نیز صدها هزار تن در سراسر روسیه در اعتراض به دستگیری ناوالنی تظاهرات کردند.

ناوالنی که در آلمان تحت درمان بود، 17 ژانویه بعد از بازگشت به روسیه بازداشت شد.

اتهام ناوالنی این است که در زمان تعلیق حکمی که دادگاه برای او به اتهام فساد صادر نموده، به طور مرتب موقعیت خود را به پلیس گزارش نداده است.

الکسی ناوالنی بازداشتش را غیرقانونی می داند و می گوید مقام ها در جریان بوده اند که او به خاطر مسمومیت با سم اعصاب نوویچوک از ماه اوت در آلمان تحت درمان بوده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6632

به "هشدار عربستان به اتباع خود در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار عربستان به اتباع خود در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید