(ویدئو) سخنان فریدون عباسی درباره نطنز حاشیه ساز شد

به گزارش یومی بلاگ، سخنان و لحن و بیان تمجید آمیز فریدون عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس و رییس سازمان انرژی اتمی در تلویزیون پیرامون حادثه نطنز بحث برانگیز و حاشیه ساز شده است.

(ویدئو) سخنان فریدون عباسی درباره نطنز حاشیه ساز شد

عباسی جزییات بیشتری از حادثه را توضیح داد و گفت: انفجاری پیچیده به پست برق در عمق پنجاه متری زمین آسیب زده و سیتم برق مجموعه را از بین برده است.

او که در یک برنامه تلویزیون سخن با بیان اینکه طراحی دشمن خیلی قشنگ بوده. من علمی به قضیه نگاه می کنم. اضافه نمود: آن ها فکر کردند و متخصصان خود را به کار گرفتند و به گونه ای انفجار اجرا شده است که هم سیستم توزیع برق آسیب ببیند و هم کابلی که از سوی باطری ها می آید. به این دلیل که ماشین سانترفیوژ نباید برقش قطع گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

اظهارات عباسی بازتاب وسیعی در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور داشته است و بسیاری همین جمله او را به عنوان تیتر خبر خود انتخاب کردند.

لحن و ادبیات فریدون عباسی استفاده از عبارت خیلی قشنگ با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

محمود صادقی نماینده پیشین مجلس در این رابطه نوشت: از این قشنگ تر می شه گزارش جزئیات آثار خرابکاری را به دشمن داد؟!

مصطفی فقیهی روزنامه نگار هم نوشت: آیا اساساً تمجید از اقدام خرابکارانه دشمن،آنهم از سوی رییس سابق سازمان انرژی اتمی و نماینده مجلس انقلابی و در آنتن زنده تلویزیون، عقلانی ست؟! خدا نکند این قبیل افاضات،از سر حقد و کینه یا شادی از حال گیری دولت و دکترعلی اکبر صالحی باشد که اگر چنین باشد؛ یاللعجب و وا اسفا!

کاربری در این رابطه نوشته است: فریدون عباسی انقد شاد بود که یک لحظه فکر کردم در حال تماشای تلویزیون إسرائیل هستم و او هم کارشناس موساد که در حال دادن گزارش عملیات.

فرد دیگری هم به خطاهای امنیتی در دوره ریاست عباسی بر سازمان انرژی اتمی اشاره نموده و نوشته است: جناب فریدون عباسی خیلی خوب ماجرا را توضیح دادی دستت درد نکنه راضی به بیان این همه جزئیات نبودیم هر چند یادمان هست در زمان رییس شما تمام محرمانه های صنعت هسته ای از رسانه پخش و حاصلش شد ویروس استاکس نت.

کاربر دیگری هم نوشته کم مونده بگه دستشون درد نکنه. بعضی نیز این سوال را مطرح نموده اند که آیا عباسی نماینده مجلس ایران است؟

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7151

به "(ویدئو) سخنان فریدون عباسی درباره نطنز حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) سخنان فریدون عباسی درباره نطنز حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید