پخش مستند نو عصر طبیعت از شبکه 4

به گزارش یومی بلاگ، مجموعه مستند تازه سه قسمتی عصر طبیعت از شنبه تا دوشنبه، 15 تا 17 آبان از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

پخش مستند نو عصر طبیعت از شبکه 4

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجموعه مستند تازه سه قسمتی عصر طبیعت، با نام اصلیThe age of nature فراوری 2020 شرکت PBS، از شنبه تا دوشنبه، 15 تا 17 آبان، هر شب، ساعت 22، در قالب برنامه (چهارسوی علم) از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

این مجموعه مستند با روایت اوما تورمن، بازیگر سرشناس سینما، بر بازسازی اکوسیستم های به خطر افتاده در چهار قاره دنیا متمرکز شده و در هر قسمت با رویکرد امیدبخش، نمونه هایی را در کشورهای: پاناما، موزامبیک، چین، اسکاتلند، بوتان و ... نشان می دهد که دخالت های درست انسان توانسته از آسیب های بیشتر به محیط زیست بکاهد و اکوسیستم های مهمی را احیا کند.

بازسازی چرخه طبیعت در پاناما، نجات اورکاهای در معرض انقراض و نگاهی به اکوسیستم طبیعی در بوتان و موفقیت مردم بوتان در بازسازی چرخه زیست محیطی منطقه موضوعات اپیزودهای این مجموعه مستند سه قسمتی هستند که به آنها پرداخته می گردد.

مخاطبان علاقه مند به مستند های زیست محیطی می توانند تکرار این مجموعه را روز بعد در ساعت های 2 بامداد، 7 و 15 مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8799

به "پخش مستند نو عصر طبیعت از شبکه 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مستند نو عصر طبیعت از شبکه 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید