پرده برداری از رمز و راز نقش های منفی از زبان بازیگر گاندو

به گزارش یومی بلاگ، شاهد احمدلو اعتقاد دارد که ضدقهرمان ها موجوداتی اند که قصه و شخصیت ها را دچار چالش و دست انداز می نمایند؛ از طرفی پیچیدگی های نقش را بالا می برد و در نتیجه مخاطب را با این گونه سریال ها و یا فیلم ها همراه می نماید.

پرده برداری از رمز و راز نقش های منفی از زبان بازیگر گاندو

به گزارش خبرنگاران، شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، به تازگی سیاه باز را روی پرده نقره ای داشت با نقشِ پویا کاراکتر منفی سریال آتش سرد شبکه دو سیما نقش آفرینی می نماید.

او با بیان اینکه مهمترین مولفه ها برای حضور در فیلم و سریال ها در ابتدا فیلمنامه و در مرحله بعدی شخصیتی است که باید آن را ایفا نماید، گفت: آتش سرد فیلمنامه قابل قبولی داشت و با اینکه در طول فیلمبرداری دستخوش تغییراتی شد اما رضا ابوفاضلی به عنوان کارگردان با تمرکز و دقت سعی کرد این تغییرات موجب اشکالات در روند ساخت سریال نگردد.

وی با اشاره به نقش خود در سریال تاکید نمود: نقش پویا در آتش سرد به خاطر جلوه های شخصیتی که دارد آن را از یک شخصیت تخت و یک دست درآورده است و به خاطر ابعادی که دارد مخاطب می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

  • این 4 سریال تلویزیون قابل رقابت با شبکه نمایش خانگی است
  • شروع سریال 30 قسمتی؛ آتش سرد از فردا روشن می گردد | صدای سالار عقیلی و بازی پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری و ...

احمدلو با اشاره به نقش منفی خود در سریال، اضافه کرد: ضدقهرمان ها در کتاب ها، درام، فیلم و سریال همواره بیشتر مورد توجه قرار داشته اند زیرا موجوداتی اند که قصه و شخصیت ها را دچار چالش و دست انداز می نمایند و پیچیدگی های نقش را به علت اینکه موجب راز و رمز قصه می گردد، ارتباط بیشتری با مخاطب ایجاد می نماید. نکته دیگر این است که با توجه به قواعدی که در تلویزیون وجود دارد نقش های منفی جای کار بیشتری برای بازیگر دارد و نگاه منفی برای این شخصیت ها کمتر است و فضای بازتری را در اختیار بازیگر قرار می دهد تا بتواند روی نقش برای ایفای شخصیت ها کار کند.

شاهد احمدلو در سریال آتش سرد

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با بیان ایکه بعضی نقش ها احتیاج به تحقیقات میدانی دارد، اعلام کرد: گاهی برای تکمیل فرآیند شکل گیری نقش موردنظر باید داده هایی را بدست آوریم اما تا قبل از آن بازیگران دستاوردهایی دارند، تجربیاتی بدست آورده، فیلم هایی در زندگی واقعی دیده، کتاب هایی خواندند و یا قصه ها و داستان هایی که درباره آدم های گوناگون شنیده در حافظه اش می ماند و برای شکل گیری نقش شان از این آورده ها استفاده می نماید. من هم از این قائده مستثنی نبودم و تحقیقاتی را انجام دادم اما علاوه بر آن برای بهتر شدن نقش پویا با تعامل خوب با کارگردان و تهیه نماینده و همکاری دلنشین بازیگران این مجموعه موجب شد تا این شخصیت پویا کامل تر گردد.

او با بیان اینکه به نقش های منفی علاقه زیادی دارد، گفت: برای ایفای چنین نقش هایی الگوهای اولیه ای در زندگی دارم که در اجرا با تعامل و همراهی کارگردان و تفاهمی که به وجود می آید شکل بهتری به خود می گیرد. طبق شنیده ها استقبال خوبی از مجموعه تلویزیونی آتش سرد شده، نشان دهنده این است که مخاطب نسبت به درام های قصه گو و داستان پرداز همچنان علاقه دارد.

احمدلو در سرانجام اعلام کرد: اخلاق یکی از دستمایه های انسانی است و زمانی که در درام اجتماعی به صورت یک مجموعه نمایشی می آید طبیعتا می تواند مورد استقبال قرار گیرد. خوشبختانه ایده اصلی آتش سرد یک بعدی نیست و همگون با چند داستان به صورت موازی شده است. از یکسری داستان های عاشقانه، پلیسی و ... که دست به دست هم می دهد تا به هدف اصلی برسیم.

شاهد احمدلو در سینما به سرب مسعود کیمیایی و باج خور و چند اثر دیگر شناخته می گردد و پیش از این در تلویزیون سری دوم گاندو را روی آنتن شبکه سه سیما داشت. در گشت ویژه ایفای نقش کرد، رهایی و نبردی دیگر را هم برای تلویزیون داشت. البته او در عرصه کارگردانی و ایفای نقش، تجربه هایی را در حوزه فیلم کوتاه هم دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 11362

به "پرده برداری از رمز و راز نقش های منفی از زبان بازیگر گاندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده برداری از رمز و راز نقش های منفی از زبان بازیگر گاندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید