پروژه های عمرانی نمین با 510 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شوند

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عاطف ناصری صبح یکشنبه در تشریح طرح های بهره برداری رسیده شهرستان نمین در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر توضیح داد: در ایام دهه فجر 34 پروژه عمرانی و طرح مالی در شهرستان نمین به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های عمرانی نمین با 510 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شوند

وی اضافه کرد : در دهه فجر سال جاری 28 پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال افتتاح می گردد که از مهمترین آن ها می توان به فاز اول طرح انتقال آب نمین و عنبران و ساختمان پاسگاه پلیس راه اردبیل به آستارا اشاره نمود.

فرماندار نمین با بیان اینکه 6 طرح مالی نیز در محدوده این شهرستان افتتاح می گردد، یادآور شد: برای افتتاح این تعداد طرح بالغ بر 300 میلیارد ریال هزینه شده تا زمینه اشتغال برای 184 نفر نیز به وجود می آید.

ناصری ادامه داد: بهره برداری از طرح های توسعه ای، کارخانه قند ، مرغداری تخمگذار 75 هزار قطعه ای و کارخانه فلزی از جمله طرح هایی هستند که در حوزه اقتصاد و صنعت شهرستان نمین به وقوع خواهد پیوست.

وی بر ضرورت برگزاری جشن ها و برنامه های فرهنگی در طول ایام دهه فجر تاکید نمود و یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای گرامیداشت این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 140

به "پروژه های عمرانی نمین با 510 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی نمین با 510 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید