پنجره جابجاییی سرخپوشان بسته شد، باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست، قبل از جابجایی پنجره را باز می کنیم

به گزارش یومی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر شبانه وکیل بودیمیر بیانیه صادر کرد.

پنجره جابجاییی سرخپوشان بسته شد، باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست، قبل از جابجایی پنجره را باز می کنیم

به گزارش خبرنگاران، بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده بودیمیر به توضیح زیر است: با رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره جابجاییی باشگاه پرسپولیس بسته شد اما همان طور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در جابجایی زمستانی باز می گردد. پرداخت پول به حساب بودیمیر به وسیله قانونی اقدام شده است و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده اما همانطور که در جریان هستید، تحریم ها همچنان بر انتقالات اقتصادی ایران تاثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب های خارجی دارای پیچیدگی های خاصی است که فرایند پرداخت را زمان بر می نماید. با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان ضروری است. فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می گردد، پنجره جابجاییی پرسپولیس را بست اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است. تا شروع زمان جابجایی یعنی روز دوم اسفندماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره جابجاییی جلب می گردد.

وکیل بودیمیر اظهار داشت پنجره جابجایی پرسپولیس به حکم فیفا بسته شده است.

باشگاه پرسپولیس که از وکیل بودیمیر وقت گرفته بود ظرف 10 روز بدهی اش به این مهاجم سابق خود را بپردارزد، گویا تا روز هشتم از این مهلت ده روزه فقط 60 هزار یورو به حساب وکیل بودیمیر ریخت و همین خلف وعده باعث شد وکیل شاکی پرسپولیس، با نامه ای به فیفا اعلام کند باشگاه ایرانی مطالبات موکلش را پرداخت ننموده است و فدراسیون جهانی هم حکم قبلی خود مبنی بر بسته شدن پنجره پرسپولیس را به اجرا در آورد.

مجید صدری رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس هفته پیش ادعا کرد مشکل بودیمیر را حل نموده و حالا نوبت جذب مهدی ترابی است و این هفته هم با ترابی قرارداد بست اما ساعتی پیش معین شد مشکل بودیمیر پا برجاست! گویا رییس هیات مدیره باشگاه به وکیل بودیمیر اعلام نموده بود 300 هزار یورو به حسابش واریز شده که این پول حداکثر تا روز دوشنبه 20 بهمن به حساب می نشیند و 200 هزار یورو باقی مانده هم تا خاتمه هفته جاری واریز خواهد شد و دوشنبه آینده 27 بهمن در حساب آنها خواهد بود اما طبق ادعای وکیل بودیمیر تا دیروز فقط 60 هزار یورو وارد حساب شده و 440 هزار یورو از بدهی پرسپولیس باقی مانده است.

وکیل بودیمیر وقتی این شرایط را دید از تصمیم قبلی خود مبنی بر همکاری با باشگاه منصرف شد و به فبفا اظهار داشت پرسپولیس مطالبات موکلش را پرداخت ننموده و خواستار اجرای حکم محرومیت پرسپولیس شد. پرسپولیس کوشش کرد وکیل بودیمیر را قانع کند تا دوشنبه هفته آینده منتظر مابقی پول بماند اما وکیل شاکی پرسپولیس اظهار داشت هر وقت کل مبلغ به حساب واریز شد و بانک تاییدیه تمام 500 هزار یورو را داد، به فیفا نامه می زند و تا قبل از آن، دیگر حاضر به همکاری با پرسپولیس نیست.

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل با صدور بیانیه ای مدعی شد پول را واریز نموده و تحریم ها باعث شده پول به موقع منتقل نگردد اما وکیل بودیمیر مدعی است تمام پرداختی پرسپولیس فقط 60 هزار یورو بوده است. پرسپولیس به هوادارانش قول داده این مشکل تا قبل از 2 اسفند که شروع جابجایی زمستانی لیگ برتر ایران است، حل می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6655

به "پنجره جابجاییی سرخپوشان بسته شد، باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست، قبل از جابجایی پنجره را باز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره جابجاییی سرخپوشان بسته شد، باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست، قبل از جابجایی پنجره را باز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید