کاهش 2 تا 10 میلیونی قیمت خانواده پژو در بازار

به گزارش یومی بلاگ، خبرنگاران : با اوج گیری قیمت خودرو در چند هفته گذشته خرید و فروش در این بازار قفل شده است و در نتیجه رکود به وجود آمده در شروع هفته جاری بازار شاهد ریزش قیمت بعضی از خودرو ها مانند 206 تیپ 5 بوده است.

کاهش 2 تا 10 میلیونی قیمت خانواده پژو در بازار

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، رکود بازار خودرو از اواخر هفته گذشته اغاز شد؛ زمانی که قیمت ها به بالاترین سطح از ابتدای سال 1400 رسیده بود و مصرف کنندگان در نتیجه گرانی حاکم بر بازار و نداشتن چشم انداز روشن از شرایط دست از خرید خودرو کشیدند.

با تداوم شرایط رکود در بازار خودرو در نتیجه نزدیکی به انتخابات و نداشتن چشم انداز روشن از آینده قیمت ها در این بازار و همچنین کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان با توجه به افزایش طی چند هفته اخیر، امروز بازار خودرو شاهد عقب گرد قیمت ها در بعضی از مدل های خودرو بوده است.

رکود هنوز پیروز به شکست قیمت ها در بین خودروهای گروه پراید که ثبات قیمت انها نشان دهنده به حداقل رسیدن معاملات در این بازار است؛ نشده است و در شروع هفته جاری نیز بازار خودرو شاهد ثبات قیمت خودروهای گروه پراید بوده است. در حال حاضر خودروهای پراید 111، 131، 132 و 151 به ترتیب 130، 112، 116 و 113 میلیون تومان قیمت دارند.

در بین خودروهای گروه پژو اما رکود حاکم بر این بازار توانسته است فرایند قیمت ها در بعضی از خودروهای این گروه را کاهشی کند که از میان آنها می توان به خودرو پژو 2008 مونتاژ مدل 98 اشاره نمود که از اواخر هفته گذشته تا امروز 10 میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر 830 میلیون تومان قیمت خورده است و پژو 206 تیپ 5 نیز تحت تاثیر این رکود در این مدت کاهش قیمت 2 میلیون تومانی را تجربه نموده است و درحال حاضر 161 میلیون تومان قیمت خورده است و پژو 207 اتوماتیک نیز از رکود حاکم بر بازار خودرو در امان نمانده است و این خودرو از 395 میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به 387 میلیون تومان رسیده است.

در حالی که رکود حاکم بر بازار هنوز نتوانسته است قیمت خودروهای گروه تیبا، کوییک و یا سمند را نزولی کند اما قیمت خودروهای دنا در این مدت تحت تاثیر این رکود قرار گرفته اند و به عنوان مثال دنا معمولی از 280 میلیون تومان در اواخر هفته گذشته تا امروز 15 میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر 265 میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای داخلی در جدول زیر امده است:

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7226

به "کاهش 2 تا 10 میلیونی قیمت خانواده پژو در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 2 تا 10 میلیونی قیمت خانواده پژو در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید