آخرین مهلت شرکت در مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای خاتمه نامه

به گزارش یومی بلاگ، اولین دوره مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

آخرین مهلت شرکت در مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای خاتمه نامه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، اولین دوره مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

پاناسه عنوان مسابقه ای برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است تا انتها نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری خود را به گونه ای قابل فهم برای عموم در قالب ویدئو 3 دقیقه ای ارائه نمایند.

این مسابقه با هدف کاربردی ساختن موضوعات انتها نامه و رساله های دکتری، ترویج علم و فناوری، مطلع سازی عموم نسبت به مباحث علمی و اجرایی و عملیاتی ساختن انتها نامه های دانشجویی برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه panase.ir مراجعه نمایند. انتها نامه ها در قالب ویدئوهای سه دقیقه ای حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه در این سامانه بارگذاری می شوند و پس از فرآیند داوری در نهایت برترین های این رویداد معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین با دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران خطرپذیر، زمینه سرمایه گذاری روی نتایج انتها نامه های برتر فراهم خواهد شد تا انتها نامه از مرحله پژوهش خارج و وارد مرحله فراوری و عرضه به جامعه گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4084

به "آخرین مهلت شرکت در مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای خاتمه نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت شرکت در مسابقات ملی ارائه سه دقیقه ای خاتمه نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید