احداث واحدهای مسکن ملی تا خاتمه نیمه اول سال 1401

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نعمت اله ترکی عصر امروز پنجم اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در حوزه مسکن ظرفیتی که وزارت راه و شهرسازی در کشور برای احداث واحدهای مسکونی جهت واجدین شرایط در نظر گرفته از روی دو محور بوده است که تکمیل واحدهای مسکن مهر و احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی از جمله این محورهاست، اضافه کرد: از سال 92 تا خاتمه سال 98 و نیمه اول سال جاری، یک میلیون و یکصد هزار واحد مسکونی مهر که در تعهد دولت و وزارت قرار گرفته بود، در بیشتر استان ها احداث و به اتمام رسیده و واگذاری این واحدها نیز اجرا شده است.

احداث واحدهای مسکن ملی تا خاتمه نیمه اول سال 1401

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی اضافه نمود: امروز در لرستان نیز پیگیر این موضوع شدیم و دغدغه ای از بابت واحدهای مسکن مهر در این استان وجود ندارد.

ترکی با اشاره به اینکه سرانجام سال جاری، پرونده مسکن مهر را تمام شده تلقی می کنیم، اضافه نمود: در کنار این هدف گذاری، ساخت 470 تا 500 هزار مسکن جدید در قالب مسکن ملی در دستور کار وزارت قرار گرفته و سهمیه هر استانی نیز تعیین شد.

احداث واحدهای مسکن ملی تا سرانجام نیمه اول 1401

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث این واحدها شروع شده است و تمام واجدین شرایط متقاضی مسکن نیز پالایش شدند، اضافه نمود: تا سرانجام نیمه اول 1401 تمام واحدهای مسکن ملی احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از وظایف راه و شهرسازی در حوزه مسکن بازآفرینی شهری و کاهش حاشیه نشینی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: یکی از ماموریت های مهم این وزارتخانه کاهش حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری در کشور است؛ 24 درصد مردم در بافت فرسوده و حاشیه نشین ساکن هستند که این شرایط خوبی نیست، برای جلوگیری از این موضوع مقرر شده که در اولویت اول طرح کاداستر انجام گردد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6905

به "احداث واحدهای مسکن ملی تا خاتمه نیمه اول سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث واحدهای مسکن ملی تا خاتمه نیمه اول سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید