افزایش صادرات کالاهای چرم ایرانی به کشورهای خارجی

به گزارش یومی بلاگ، حسین زاده از حضور 164 شرکت داخلی و خارجی در ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته اطلاع داد.

افزایش صادرات کالاهای چرم ایرانی به کشورهای خارجی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا.ایران، همزمان با روز ملی صادرات ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور سرپرست معاونت صنایع وزارت صمت، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران شروع به کار کرد.

بر اساس این گزارش بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: در این دور از نمایشگاه 164 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در 14 هزار متر مربع برگزار می گردد، اضافه کرد: مجموعا 4 سالن 40، 41، 43 و 44 میزبان غرفه های مرتبط با ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به برگزاری این نمایشگاه همزمان با روز ملی صادرات اشاره نمود و گفت: فضای مناسبی در این رویداد در اختیار فراوری نمایندگان داخلی کیف، کفش و چرم قرار گرفته تا بتوانند میزان صادرات کالاهای خود به کشورهای خارجی را افزایش دهند و بتوانند نقش صنعت چرم در صادرات غیر نفتی را پررنگتر نمایند.

وی در خاتمه با یادآوری درخشش فعالان این حوزه در نمایشگاه مسکو، گفت: حضور در نمایشگاه های خارجی این چنین فرصت ویژه ای برای فعالان صنعت چرم کشور فراهم می نماید تا حجم صادرات این صنعت را افزایش دهند.

ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته از 29 مهر تا 2 آبان از 9 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران میزبان بازدیدنمایندگان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1526

به "افزایش صادرات کالاهای چرم ایرانی به کشورهای خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش صادرات کالاهای چرم ایرانی به کشورهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید