تأکید الوفاق بر ضرورت توافق سیاسی در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین

به گزارش یومی بلاگ، جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب بحرین گفت، از نظر این جنبش تنها راه چاره، رسیدن به یک توافق سیاسی عادلانه است.

تأکید الوفاق بر ضرورت توافق سیاسی در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنبش الوفاق بحرین در هشتمین سالگرد انقلاب این کشور در بیانیه ای خاطرنشان کرد، تنها راه، رسیدن به توافقی سیاسی است که مطالبات بر حق ملت بحرین را جوابگو باشد.

بر اساس گزارش العهد در این بیانیه آمده، تمامی گزینه ها مانند اقدامات امنیتی، حمایت خارجی، فریب، نظامی کردن واقعیت مدنی و استفاده از سیاست گرسنگی دادن، گزینه هایی محکوم به شکست و موقت است که واقعیت را پیچیده تر می نماید.

جمعیت الوفاق تأکید کرد، دولت بحرین در تحقق اهدافش شکست سختی خورده و کوشش هایش برای خروج از بحران، او را وارد باتلاق بحران های معیشتی، مالی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی نموده است به نحوی که بحرین را دهها سال به عقب برگرانده، به حاکمیت ملی آن ضربه زده است و تمام دستاوردهای سیاسی، مالی و اجتماعی آن را از بین برده است.

در ادامه این بیانیه آمده، دولت بحرین با سیاست هایی که در پیش گرفته در واقع به ساختن نسلی بیدار و مُصِر برای ایجاد زندگی همراه با آزادی و کرامت یاری می نماید.

الوفاق اضافه کرد: چندسال پیش هشدار دادیم در دست دریافت قدرت با منطق ارباب و برده تمام امکانات وطن را از بین خواهد برد و شهروند را به ارزانترین چیز نزد حاکمان تنزل خواهد داد، امروز همه بدون استثناء این موضوع را حس می نمایند.

هفته جاری جنبش حق و جریان الوفاء بحرین طی فراخوانی خواهان نافرمانی مدنی در روز 14 فوریه (25 بهمن) شدند. احزاب حق و الوفاء در بیانیه های خود از دانش آموزان خواستند در روز 14 فوریه از حضور در مدرسه خودداری نموده و از پشت بام خانه ها شعار الله اکبر را سر داده و سالروز شروع انقلاب را جشن بگیرند.

طبق گزارش وبگاه البحرین الیوم، گروه های مذکور همچنین از صاحبان مراکز تجاری و فروشگاه ها خواستند تا از حضور در محل کارشان خودداری نمایند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 157

به "تأکید الوفاق بر ضرورت توافق سیاسی در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید الوفاق بر ضرورت توافق سیاسی در هشتمین سالگرد انقلاب بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید