خبرنگاران حدود 183 میلیارد تومان برای طرح های ملی لرستان ابلاغ شد

به گزارش یومی بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: 182 میلیارد و 700 میلیون تومان به تازگی برای طرح های ملی استان تخصیص یافته و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

خبرنگاران حدود 183 میلیارد تومان برای طرح های ملی لرستان ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران سمانه حسن پور روز سه شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان افزود: این اعتبار برای طرح هایی چون جاده چهار خطه ازنا - شازند، راه آهن و جاده نورآباد - الشتر تخصیص یافته است که انتظار می رود با عملکرد درست دستگاه ها هزینه شود.

وی همچنین گفت: 180 میلیارد تومان بابت بدهی دولت به پیمانکاران در سال های 97 و 98 بر اساس قانون تسویه شده است.

حسن پور با تاکید بر تلاش دستگاه ها برای جذب اعتبارات سال 1400 ادامه داد: تدوین لایحه بودجه سال آینده در کشور آغاز شده است که با توجه به شرایط تحریم ها و کرونا بودجه خاصی محسوب می شود.

وی شرح داد: رویکردهای این بودجه شامل رشد بلند مدت از طریق تمرکز توسعه صادرات غیر نفتی، مقابله و مبارزه با شیوع کرونا، کاهش آثار اقتصادی آن و تسریع در تکمیل طرح های تملک دارایی با تمرکز بر پیشرفت متوازن و فراگیر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: همچنین رویکرد رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار، توجه به معیشت مردم با اولویت تامین کالاهای اساسی و توسعه الگوی مشارکت عمومی و خصوصی از دیگر اهداف تدوین لایحه بودجه 1400 به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5890

به "خبرنگاران حدود 183 میلیارد تومان برای طرح های ملی لرستان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 183 میلیارد تومان برای طرح های ملی لرستان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید