خبرنگاران وزیر کشور هند در اثر ابتلا به ویروس کرونا بستری شد

به گزارش یومی بلاگ، تهران- خبرنگاران- آمیت شاه وزیر کشور هند که اداره کننده اصلی ترین وزارتخانه مسوول مقابله با شیوع کرونا است، روز یکشنبه خاطرنشان کرد که به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری شده است.

خبرنگاران وزیر کشور هند در اثر ابتلا به ویروس کرونا بستری شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آمیت شاه از متحدان نزدیک نارندرا مودی نخست وزیر هند، بلندپایه ترین مقام این کشور است که تا به امروز نتیجه آزمایش کرونای آن ها مثبت شده است.

هند با نزدیک به 1.7 میلیون مبتلا به کرونا و بیش از 36 هزار و 500 نفر جان باخته براثر ابتلا به این ویروس، بعد از آمریکا و برزیل سوم کشور دنیا از لحاظ شمار مبتلایان و جانباختگان کووید19 است.

وزیر کشور هند در پیامی توییتری ضمن اعلام خبر بستری شدنش، از کسانی که در چند روز اخیر با او در تماس بوده اند، خواست که خود را قرنطینه نموده و آزمایش کرونا بدهند.

تا به امروز بیش از یک میلیون نفر در هند درمان شده اند، اما کارشناسان می گویند که هند به اندازه کافی تست کرونا انجام نمی دهد و بسیاری از مرگ و میر ناشی از کرونا ثبت نمی گردد.

یک آنالیز در هفته جاری در شهر مومبای (بمبئی) نشان داد که بیش از 57 درصد از جمعیت این شهر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که این امر با آمارهای رسمی هند بسیار تفاوت دارد.

در حالی که آمار روزانه ابتلا به کرونا در هند به بیش از 55 هزار نفر رسیده است، نخست وزیر هند در هفته جاری اعلام نمود که موقعیت هند از سایر کشورها بهتر است و جامعه دنیای از شیوه مبارزه هند با ویروس کرونا استقبال نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4741

به "خبرنگاران وزیر کشور هند در اثر ابتلا به ویروس کرونا بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر کشور هند در اثر ابتلا به ویروس کرونا بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید