دانشگاه علوم پزشکی تهران به درخواست داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی پاسخ منفی داد

به گزارش یومی بلاگ، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درپی درخواست داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی اظهار داشت: امکان افزایش ظرفیت و شرط سنی آزمون کارشناسی به پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود ندارد.

دانشگاه علوم پزشکی تهران به درخواست داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی پاسخ منفی داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی تهران چند سالی می گردد که با برگزاری یک آزمون از میان دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی به پذیرش دانشجوی پزشکی می پردازد. طبق اعلام این دانشگاه هر ساله 10 الی 15 نفر در این دوره جذب می شوند، سال جاری نیز طبق اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد که 10 نفردر آزمون کارشناسی به پزشکی سال 99 با حداکثر سن 25 سال پذیرش خواهند شد.

این موضوع سبب شد تا داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی با اعلام درخواستی از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بخواهند تا تعداد پذیرش دانشجویان و شرط سنی را افزایش دهند.

بر این اساس معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد؛ از آنجا که پذیرش دانشجوی کارشناسی به پزشکی درصدی معین از ظرفیت کنکور سراسری است و این ظرفیت بر اساس امکانات آموزشی دانشکده پزشکی اعلام می گردد، امکان افزایش ظرفیت برای دانشگاه وجود ندارد.

همچنین در مورد درخواست افزایش شرط سنی به اطلاع می رساند مطابق آیین نامه فعلی آزمون، سن 25 سال تمام ملاک و تغییر آن امکان پذیر نیست.

گفتنی است، آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 1400-1399، ششم شهیورماه 99 برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5419

به "دانشگاه علوم پزشکی تهران به درخواست داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی پاسخ منفی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی تهران به درخواست داوطلبان آزمون کارشناسی به پزشکی پاسخ منفی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید