رمان سرافینا و روح سرگردان وارد بازار کتاب شد

به گزارش یومی بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ سرافینا و روح سرگردان جلد سوم مجموعه سرافینا به ادامه ماجراهای دختری می پردازد که ناگهان خود را درگیر اتفاقات عجیبی می بیند. در این جلد نیز اتفاق عجیب دیگری برای او افتاده است. او با بدنی زخمی در تاریکی ناشناخته ای چشم باز می نماید و می بیند همه چیز در بیلتمور تغییر نموده است. دوستان قدیمی کارهای وحشتناک می نمایند و دشمن همه جا حضور دارد. نیرویی بی نام ونشان که با خودش سیل و طوفان های خانمان برانداز می آورد و سر راهش همه چیز را نابود می نماید به بیلتمور نزدیک می گردد. سرافینا تا دیر نشده است باید از اوضاع سر دربیاورد و راهی برای استفاده از قدرت های عجیب تازه اش پیدا کند. او باید بیلتمور را نجات بدهد.

رمان سرافینا و روح سرگردان وارد بازار کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

سرافینا برای اینکه به طبقه اول برود، از پیچ ملایم و طولانی پلکان بزرگ پایین رفت و توی روز روشن، از کنار مهمانان روی پله ها گذشت. جلوی چشمشان بالاوپایین پرید و سعی کرد به آن ها دست بزند. دستش را محکم روی دامن دراز پیراهن خانم ها کشید و خواست پارچه ها را پرواز بدهد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. یک عمر زندگی اش را به مخفی شدن گذرانده بود، ولی در آن لحظه فقط می خواست یک نفر بداند او آنجاست، هرکس که شد..

انتشارات پرتقال جلد سوم این مجموعه رمان نوجوان فانتزی آمریکایی را به تازگی در 336 صفحه و به بهای 119 هزار تومان منتشر نموده است. جلد اول و دوم این مجموعه نیز عبارت اند از: سرافینا و شنل سیاه و سرافینا و عصای مارپیچ.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 12463

به "رمان سرافینا و روح سرگردان وارد بازار کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان سرافینا و روح سرگردان وارد بازار کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید