روسیه سازمان غیردولتی فرانسوی را نامطلوب خواند

به گزارش یومی بلاگ، دادستانی کل روسیه خاطرنشان کرد که فعالیت انجمن فرانسوی مدارس مطالعات سیاسی شورای اروپا در روسیه نامطلوب است.

روسیه سازمان غیردولتی فرانسوی را نامطلوب خواند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه دادستانی عمومی روسیه، فعالیت انجمن فرانسوی غیر دولتی مدارس مطالعات سیاسی شورای اروپا را تهدیدی برای مبانی نظم قانون اساسی و امنیت روسیه بیان کرد و آن را نامطلوب خواند.

اطلاعات مربوط به این تصمیم به وزارت دادگستری روسیه ارسال شده است تا این انجمن در لیست سازمانهای غیردولتی خارجی و بین المللی قرار گیرد که فعالیت آنها نامطلوب تلقی شده است.

بر اساس سایت این انجمن فرانسوی، هدف این انجمن آگاه ساختن رهبران جوان سیاسی، مالی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای در حال گذار است. همچنین این انجمن سمینارها و کنفرانسهایی در رابطه با دموکراسی، حقوق بشر جهانی سازی برپا می نماید.

براساس گزارش این انجمن، از سال 1992 یک مدرسه مطالعات سیاسی در مسکو مشغول فعالیت است و در مجموع، این انجمن بیش از 20 مکان در سراسر اروپا و منطقه بالکان در اختیار دارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 6321

به "روسیه سازمان غیردولتی فرانسوی را نامطلوب خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه سازمان غیردولتی فرانسوی را نامطلوب خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید