لیست خرید دوم یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

به گزارش یومی بلاگ، درحالی که کمتر از 10 روز به سرانجام جابجایی نیم فصل به جای مانده، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته بازیکنی را به خدمت بگیرد و هیچکدام از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی جذب نشدند. گرفتن بازیکن در نیم فصل درحالیکه بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه هایشان هستند، بسیار سخت است.

لیست خرید دوم یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

باشگاه ها هم به همین علت به سختی حاضر به فروش ستاره های خود در نیم فصل می شوند. مگر اینکه پول زیادی دریافت نمایند و یا با بازیکنان مازاد سایر تیم ها معاوضه ای انجام دهند. یحیی گل محمدی برای جابجایی زمستانی نام چند بازیکن سرشناس را به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داد تا مقدمات حضور این بازیکنان را در این تیم فراهم کند، ولی این اتفاق تا این لحظه رخ نداد. همانطور که می دانید جذب بازیکنانی، چون شیمبا، دانیال اسماعیلی فر، شهریار مغانلو، پیمان بابایی و... که هرکدام با باشگاه های خود قرارداد دارند و باشگاه های آن ها هرگز راضی نمی شوند رضایتنامه این بازیکنان را برای باشگاه پرسپولیس صادر نمایند کار بسیار سختی است.

همین باعث شده عملا تمام مذاکرات درویش برای جذب بازیکن به بن بست رسیده و حتی با جواب های عجیب و غریبی نیز از سوی باشگاه های طرف مذاکره روبرو گردد.

در همین ارتباط خبردارشدیم یحیی گل محمدی فهرست جدیدی به درویش ارائه داده است. فهرستی که باشگاه با توجه به شرایط اقتصادی اش بتواند برای انتقال آن ها اقدام کند. با توجه به همین موضوع یحیی گل محمدی پس از جمع بندی با دستیارانش، تصمیماتی درباره جابجایی و گزینه های مدنظر اتخاذ نموده است و در واقع به سراغ پلن بی خود در جابجایی رفته است.

به این ترتیب سرمربی سرخ ها خواهان اقدام فوری برای جذب بازیکنان مد نظرش شده است.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10243

به "لیست خرید دوم یحیی گل محمدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید دوم یحیی گل محمدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید