تور عمان لحظه آخری: نمایشگاه نفت و انرژی عمان ، OPES

به گزارش یومی بلاگ، نمایشگاه نفت و انرژی عمان (The Oman Petroleum & Energy Show) بزرگترین رویداد بین المللی نفت، گاز و انرژی عمان است که از 21 تا 23 مارس 2022 در مرکز همایش و نمایشگاه عمان برگزار می گردد. این رویداد تحت حمایت وزارت انرژی و مواد معدنی عمان با توسعه نفت عمان (PDO) به عنوان یک سازمان میزبان، برنامه ریزی شده است.

تور عمان لحظه آخری: نمایشگاه نفت و انرژی عمان ، OPES

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به طور کلی پیشنهاد می گردد هر فرد یا شرکتی که قصد پیشرفت در حوزه نفت، گاز و انرژی را دارد، این نمایشگاه را اصلا از دست ندهد. در ادامه مطلب همراه مجله گردشگری خبرنگاران باشید تا اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه نفت عمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

درباره نمایشگاه نفت و انرژی عمان

این نمایشگاه یک رویداد فراگیر و تنها رویداد در عمان است که به کل صنعت نفت و گاز خدمت می نماید. این رویداد چند کنفرانس برجسته دیگر از جمله SPE، منطقه دیجیتال نفت و گاز، نمایشگاه دریایی و نمایشگاه فولاد ضد زنگ دنیا خاورمیانه را باهم ادغام نموده است.

نمایشگاه نفت و انرژی عمان اهمیت زیادی برای متخصصان انرژی، شرکت های نفت و گاز، سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان و سهامداران دارد و محلی برای دیدار این افراد با یکدیگر است. انتظار می رود در این دوره از نمایشگاه، بیش از 350 شرکت نفت و گاز محلی و دنیای از بیش از 20 کشور شرکت نمایند و بیش از 12000 بازدیدنماینده تجاری با خرید بلیط هواپیما مسقط به بازدید از این نمایشگاه بروند.

مهمترین کنفرانس های نمایشگاه نفت و انرژی عمان

در این نمایشگاه کنفرانس های مختلفی برگزار می شوند که دو مورد از مهمترین آنها را به شما معرفی می کنیم:

1- کنفرانس انجمن مهندسان نفت (SPE)

موضوع کنفرانس SPE شکل دادن به آینده صنعت انرژی است. این کنفرانس شامل یک هیات علمی سخنران منتخب از کارشناسان مجرب از وزارت انرژی و مواد معدنی عمان، عربستان سعودی آرامکو، توسعه نفت عمان و هالیبرتون می گردد.

رهبران برجسته این صنعت، ایده ها و داستان های موفقیت خود را به وسیله بحث های آموزنده و فنی ارائه می دهند. این موضوعات کلیدی مواردی مثل اکتشاف گاز، فراوری، حفاری دریایی و توسعه میدان، فناوری های نوظهور فراساحلی، دیجیتالی سازی و هوش مصنوعی را دربر می گیرند.

2- منطقه دیجیتال نفت و گاز

منطقه دیجیتال نفت و گاز نمایشی از تازهترین فناوری مورد احتیاج برای ارزیابی و مشخص راهبردهای دیجیتالی شدن صنعت نفت و گاز است. این ارزیابی ها برای مدیریت چالش های فعلی و آینده بخش های بالادستی، میان دستی، پایین دستی و خرده فروشی صنعت نفت و گاز عمان اهمیت زیادی دارند.

در واقع این منطقه، مدیران ارشد، ارائه دهندگان خدمات، پیمانکاران و تامین نمایندگان مرتبط، مبتکران فناوری و کارشناسان صنعت را گرد هم می آورد تا در خصوص توسعه تجارت و تبادل افکار در خصوص تحول در صنعت نفت و گاز و افزایش سودآوری بحث و گفتگو نمایند. این بخش، بستری را برای شرکت ها فراهم می نماید تا دانش، محصولات و خدمات را با شرکا و مشتریان موجود و بالقوه به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که عمان میخواهد در اکتشاف و فراوری نفت و گاز سرمایه گذاری بیشتری کند، اپراتورهای نفت و گاز باید در مدل کسب و کار سنتی تتازه نظر نمایند. در نتیجه این بخش از نمایشگاه به درک فناوری های دیجیتال تازه در دسترس برای ایجاد عملیات ارزان، شفاف و سریع در آینده می پردازد.

چرا باید در نمایشگاه نفت و انرژی عمان شرکت کنیم؟

  • بازدید از تازهترین محصولات، خدمات و فناوری های بیش از 500 شرکت در 20 کشور دنیا
  • دیدار با بیش از 12000 خریدار کلیدی واجد شرایط، شرکای تجاری بالقوه، تصمیم گیرندگان و سهامداران
  • شنیدن صحبت های کارشناسان سطح بالای صنعت در کنفرانس انجمن مهندسان نفت
  • راه اندازی منطقه دیجیتال نفت و گاز برای رسیدگی به تقاضای رو به رشد دیجیتالی شدن در بخش نفت و گاز
  • بازدید از محلول های فولاد ضد زنگ در نمایشگاه استنلس استیل خاورمیانه

زمان برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی عمان

21 تا 23 مارس 2022 برابر با 1 تا 3 فروردین 1401

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی عمان

آدرس: مسقط، مرکز همایش و نمایشگاه عمان

مکان برگزاری نمایشگاه نفت و گاز عمان روی گوگل مپ

نظر شما در خصوص نمایشگاه نفت و انرژی عمان چیست؟

نمایشگاه نفت و انرژی عمان که با عنوان نمایشگاه نفت و گاز عمان هم شناخته می گردد، اهمیت زیادی در این صنعت دارد. اگر جزو فعالان صنعت نفت و گاز هستید و از این نمایشگاه بازدید داشته اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9499

به "تور عمان لحظه آخری: نمایشگاه نفت و انرژی عمان ، OPES" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: نمایشگاه نفت و انرژی عمان ، OPES"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید