هنوز جمع بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است

به گزارش یومی بلاگ، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، نشست جزئیاتی از هم اندیشی امروز صبح تعدادی از نمایندگان با رئیس سازمان برنامه و بودجه را برای آنالیز آثار و تبعات حذف ارز 4200 تومانی تشریح کرد.

هنوز جمع بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است

به گزارش خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست های کلی نظام در تشریح جلسه امروز صبح (سه شنبه 5 بهمن ماه) این هم اندیشی، گفت: این جلسه با حضور حدود هفتاد نفر از نمایندگان و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونان وی برای آنالیز آثار و تبعات حذف ارز 4200 تومانی در بودجه سال آینده برگزار گردید.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد: نمایندگان در این نشست دغدغه و سوالات خود را در خصوص چگونگی تامین معیشت مردم بعد از حذف ارز ترجیحی مطرح کردند و میرکاظمی نیز ضمن پاسخگویی به سوالات، برنامه های دولت را در خصوص نحوه حمایت از مردم بعد از حذف این ارز و یا تبعات ناشی از ادامه فرایند تخصیص ارز 4200 تومانی را تشریح کرد.

وی تاکید نمود: یکی از مهمترین موضوعات در جلسه امروز این بود، تا زمانی که مجلس در خصوص مقدار آمادگی دولت به جمع بندی نرسد که می تواند به گونه ای از معیشت مردم حراست و حفاظت کند تا به آنها آسیبی نرسد، تصمیم جدی در خصوص حذف ارز ترجیحی نخواهد گرفت.

حاجی بابایی اظهار کرد: مجلس همچنان منتظر است تا ببیند، دولت با چه امکاناتی می خواهد این عمل جراحی را انجام دهد، اگرچه به نظر من هنوز جمع بندی کاملی در خصوص حذف ارز ترجیحی انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 10001

به "هنوز جمع بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز جمع بندی کاملی درباره حذف ارز ترجیحی انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید