واکنش روسیه به توافق ایران و آژانس

به گزارش یومی بلاگ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با استقبال از توافق ایران و آژانس اتمی، گفت که گفت وگو همیشه سازنده تر از فشار است.

واکنش روسیه به توافق ایران و آژانس

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: پیشرفت واقعی! سفر رافائل گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران منجر به توافق های بسیار مهمی شد که شامل دسترسی به دو مکان مورد نظر آژانس است.

این دیپلمات روس سپس با کنایه به سیاست های تحریمی و فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران، گفت: این نشانه دیگری از آن است که گفت وگو، سازنده تر از فشار است.

گروسی روز دوشنبه به همراه هیأتی و برای اولین بار پس از تصدی این سمت، وارد تهران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی و کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده ایران در آژانس نهاده شد.

در خاتمه این سفر ایران و آژانس بیانیه مشترکی صادر کردند.

براساس توافق ایران و آژانس، ایران داوطلبانه به دو مکان تعیین شده دسترسی داده و فعالیت های راستی آزمایی آژانس را برای حل و فصل این موضوعات تسهیل می نماید و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات، آژانس هیچ سوال دیگری از ایران و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان های فراتر از آنچه ایران اظهار نموده، ندارد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 5084

به "واکنش روسیه به توافق ایران و آژانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به توافق ایران و آژانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید