وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم

به گزارش یومی بلاگ، وزیر دفاع سوریه به مناسبت سالروز تاسیس ارتش این کشور تاکید نمود که سوریه با حمایت دوستان واقعی و موثر خود به پیروزی نهایی بر تروریسم دست می یابد.

وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی عبدالله ایوب ، جانشین فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه تاکید نمود که به لطف مقاومت اسطوره ای ملت، ارتش و رهبری سوریه تروریسم در حال فروپاشی در این کشور است و حامیان آن با چشمان خود ناکامی نقشه های خود را می بینند.

سپهبد ایوب به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش سوریه این روز را به ارتش، ملت و رهبری سوریه تبریک گفت و تاکید نمود: امروز سوریه صرف نظر از حمایت های نامحدود قدرت ها از تروریسم به الگویی برای مقابله با تروریسم در دنیا تبدیل شد، آن هم با قدرت ارتش فرزندان این مرز و بوم که همچون دژ محکمی در برابر نقشه برای تجزیه و فروپاشی سوریه ایستادند.

وزیر دفاع سوریه گفت: ما با همه شهدای راه دفاع از سرزمین، حاکمیت و شرافت آن عهد می بندیم که پرچم را تا پاکسازی کامل همه جغرافیای سوریه از لوث تروریسم و حامیان آن زمین نمی گذاریم.

او تاکید نمود: ما مقاوم خواهیم ماند تا وقتی که پیروز شویم و گزینه ای جز این دربرابر ما نیست، این چیزی است که بشار اسد هم بارها بر آن تاکید نموده و گفته است که جنگ ما با تروریسم ادامه دارد تا وقتی که تروریسم را در هر کجا که باشد ریشه کن کنیم و همان گونه که خیلی از مناطق را آزاد کردیم تا آزادسازی آخرین وجب از خاک کشورمان مبارزه خواهیم کرد.

سپهبد ایوب دفاع از میهن و شرافت را تکلیفی مقدس خواند و گفت: دشمنان سوریه با سیاست محاصره و گرسنه نگاه داشتن نمی توانند چیزی را که با سال ها جنگ به دست نیاوردند به دست بیاورند، تاریخ نشان داده که در نهایت پیروزی متعلق به ملت هایی است که به آرمان هایشان اعتقاد دارند و آماده دفاع و جانفشانی در جهت آن هستند.

وزیر دفاع سوریه در سرانجام تاکید نمود: سوریه در مقابله با این تهاجم تروریستی تنها نیست. ما دوستان و متحدان واقعی و موثری داریم و آنها هم در اعتقاد به قدرت دستیابی به پیروزی بر تروریسم و حامیان آن شریک هستند و ان شاء الله پیروز خواهیم شد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4813

به "وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع سوریه: در مقابله با تروریسم از حمایت دوستانی واقعی برخورداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید