کاهش آمار اسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه

به گزارش یومی بلاگ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با مداخلات اجتماعی اجرا شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان 8.5 درصد کاهش دهیم.

کاهش آمار اسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه

، محمد ابراهیم الهی تبار امروز سه شنبه در همایش شورا ها و دهیاران روستا های استان کرمانشاه که در استانداری برگزار گردید، گفت: روستا ها نماد کوشش و سخت کوشی و منشا فراوری و پایداری جامعه هستند.

الهی تبار بیان نمود: با مداخلات اجتماعی اجرا شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان 8.5 درصد کاهش دهیم روند خودکشی در استان کرمانشاه متوقف شده همچنین با افزایش تاب آوری مردم توانستیم نزاع های فردی و جمعی را کاهش دهیم.

او به جنگ مالی حاکم بر جو کشور اشاره نمود و گفت: اگر چه در در این جنگ مالی مردم متحمل خساراتی خواهند شد و ممکن است با کمبود هایی روبرو شوند، اما آنچنان که از سنگلاخ های سخت در جنگ تحمیلی گذشتیم امروز نیز با همدلی و همراهی مردم و همچنین بصیرت و آگاهی مسئولان پیروز خواهیم شد.

او گفت: همانگونه که معاندان تاکنون هرگونه خط و نشانی برای ملت و کشور ایران کشیده اند به بن بست خورده است سال جاری نیز در دوم اسفند به همه آن ها نشان خواهیم داد که باز هم در محاسبات خود اشتباه نموده اند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 1311

به "کاهش آمار اسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش آمار اسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید