افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری

به گزارش یومی بلاگ، معاون وزیر کار با بیان اینکه ورود به انقلاب صنعتی چهارم به مدد نیروهای ماهر و آموزش دیده است، از افزودن پیوست های مهارتی به فعالیتهای پارک های علم و فناوری اطلاع داد.

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین حسینی نیا، در مراسم امضای تفاهم نامه با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در استان البرز که با هدف توسعه آموزش های مهارتی انجام شد، گفت: وظیفه ما آماده کردن افراد برای تصدی مشاغل آینده است که به همین منظور امروز فرصتی فراهم شد تا در حوزه ICT همکاری خود را پارک داشته باشیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور و در قالب همین تفاهم نامه 31 مرکز استانی در این حوزه با استفاده از امکانات فنی و حرفه ای در کشور ایجاد که در پی راه اندازی این مراکز شتاب دهنده های مستقر در پارک های علم و فناوری علاوه بر ماموریت ذاتی خود این ماموریت را پیدا می نمایند که مجری عملیاتی کردن پیوست های مهارتی باشند.

حسینی نیا اضافه کرد: با اجرای این طرح این امکان ایجاد خواهد شد تا بتوانیم آموزش های مهارتی را به تکنسین، کاردان و افراد ماهر در بخش ICT ارائه تا شاهد اشتغال های نو در کشور در این بخش باشیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه ورود به انقلاب صنعتی چهارم به مدد نیروهای ماهر و آموزش دیده است، گفت: به همین منظور پیوست های مهارتی را به فعالیت هایی که در پارک های علم و فناوری انجام می گردد، اضافه خواهیم کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت توسعه هوش مصنوعی با هدف کسب بازارهای بیشتر خاطر نشان کرد: کشورهایی که در این بخش پیروز تر عمل نموده اند می توانند امکان رقابت و فرصت های بازار را از ما بگیرند که به همین منظور احتیاج است تا قدم های خوبی برداشته گردد تا شاهد توسعه تکنولوژی های برتر در فعالیت های روزمره و رشد صادرات کشور به مدد تربیت نیروهای ماهر و توانمند باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 9041

به "افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک های علم و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید