تشکیل کمیته راهبری برای نظارت بر سمفا

به گزارش یومی بلاگ، تهران (پانا) - دومین جلسه کمیته راهبری سامانه مدیریت و فروش اکران تشکیل شد.

تشکیل کمیته راهبری برای نظارت بر سمفا

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، مدیر کل عرضه نمایش فیلم با بیان این که فعالیت این کمیته از ماه گذشته شروع شده است گفت: با عنایت به درخواست مکرر شورای صنفی نمایش فیلم و بعلاوه انجمن سینماداران ایران مبنی بر واگذاری مسئولیت اجرایی فعالیت های سمفا به شورای صنفی نمایش و پیرو هماهنگی صورت گرفته از سوی معاونت ارزشیابی و نظارت و موافقت ریاست محترم سازمان سینمایی، کمیته ای راهبری به منظور نظارت بر امر فعالیت وب سایت اطلاع رسانی سمفا تشکیل شد.

محمد رضا فرجی اعضای این کمیته را مدیر عامل موسسه سینما شهر و سه نفر از اعضای شورای صنفی نمایش (نماینده سینما داران، تهیه کنندگان و پخش کنندگان) و مدیر کل دفتر عرضه و نمایش فیلم اسم کرد و ادامه داد: این کمیته ضمن آنالیز عملکرد فعالیت سمفا و اجرای مفاد تفاهم نامه اکران فیلم مسئولیت اجرایی آن راهم نظارت و اقدام می نماید.

وی اضافه کرد: در دومین جلسه فعالیت این کمیته با توجه به عملکرد مثبت سامانه فروش گیشه 7، سینما تیکت و ایران تیک با ادامه فعالیت آن موافقت شد.بعلاوه در صورت درخواست متقاضی تازه این کمیته آمادگی آنالیز درخواست خواهد داشت و در صورت موافقت می تواند یکی از مراکز سامانه فروش بلیط باشد.

فرجی با اشاره به امکانات تازه سمفا گفت: این سامانه از زمان راه اندازی در راستای شفاف سازی اطلاعات همیشه آمار لحظه ای فروش سینمای کشور را در اختیار عموم قرار داده است. برای سهولت استفاده مخاطبان و شفاف سازی هر چه بیشتر، مجموع فروش، تعداد مخاطب و سانس بر اساس فیلترهای انتخاب شده هم در گزارش فروش فیلم ها اضافه شده است بعلاوه امکان دریافت فایل اکسل فروش هفتگی، آمار فروش سینماها و ظرفیت فروش به تفکیک زمان هم دراین وب سایت قابل مشاهده است.

مدیر کل عرضه نمایش فیلم ادامه داد: قابلیت تفکیک برای فیلم های خارجی، تئاتر و سایر رویدادهایی که در سالن سینما اکران می گردد از دیگر امکانات سمفا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 8095

به "تشکیل کمیته راهبری برای نظارت بر سمفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته راهبری برای نظارت بر سمفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید