لاوروف: آلمان سیاست مهار روسیه را تشدید نموده است

به گزارش یومی بلاگ، وزیر امور خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، برلین سیاست مهار نظام مند خود علیه مسکو را تشدید نموده اما روسیه همچنان آماده تبادل نظر است.

لاوروف: آلمان سیاست مهار روسیه را تشدید نموده است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خطاب به شرکت کنندگان اجلاس موسوم به نشستهای روسیه-آلمان پوتسدام اظهار کرد: روابط روسیه-آلمان یک دوره سخت را تجربه می نماید. ما قطعا باید توجه کنیم که برلین سیاستش برای مهار نظام مند روسیه را تقویت نموده است. کشور ما مرتبا از سمت ردیف بالاتر به عنوان نوعی تهدید برای امنیت اروپا به تصویر کشیده می گردد.

وزیر خارجه روسیه تاکید نمود، اتهاماتی بی اساس و پوچ علیه مسکو مطرح می شوند و بعضی رسانه های آلمانی هر چه بیشتر ضدروسیه می شوند و در نتیجه آن کمبود اعتماد در حال افزایش بوده و روابط دوجانبه را تضعیف می سازد.

لاوروف با تاکید بر این که روسیه به دنبال تقابل نیست، گفت: مسکو برلین را به عنوان یک بازیگر بین المللی مهم دیده و با مصاحبه مسئله ای ندارد اما تنها با یک مصاحبهی صادقانه و احترام آمیز برای دو طرف. ما می دانیم که مردم زیادی در آلمان وجود دارند که علاقه مند به توسعه روابط بر مبنای اصول برابر و در نظر دریافت منافع یکدیگر هستند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 7597

به "لاوروف: آلمان سیاست مهار روسیه را تشدید نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: آلمان سیاست مهار روسیه را تشدید نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید