چین: آمریکا به تحریم های یک جانبه علیه ایران خاتمه دهد

به گزارش یومی بلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در پی عدم تصویب قطعنامه ای که برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ارائه نموده بود، از پیشنهاد روسیه برای برگزاری نشستی آنلاین بر سر مسئله هسته ایران استقبال کرد.

چین: آمریکا به تحریم های یک جانبه علیه ایران خاتمه دهد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، لیجیان ژائو سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت که شکست پیش نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران باز هم نشان داد که یک جانبه گرایی از حمایت همگانی برخوردار نیست و رفتار سلطه جویانه به موفقیت نخواهد انجامید.

ژائو اضافه نمود که آمریکا باید به تحریم های یک جانبه اش خاتمه داده و با رفتاری معقول به جهت درست پایبندی به توافق هسته ای و تصمیمات شورای امنیت باز شود.

او همچنین درباره پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور آمریکا برای برگزاری نشستی با حضور اعضای دائمی شورای امنیت همچنین ایران و آلمان گفت: چین از پیشنهاد روسیه برای کنفرانسی مجازی درباره مسئله هسته ای ایران استقبال نموده و از آن قدردانی می نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در آخر گفت: ما خواهان تداوم حفظ تعامل و همکاری با تمام کشورهایی هستیم که دغدغه پیش برد مشترک ثبات سیاسی بر سر مسئله هسته ای ایران را دارند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: umeblog.ir شناسه مطلب: 4977

به "چین: آمریکا به تحریم های یک جانبه علیه ایران خاتمه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا به تحریم های یک جانبه علیه ایران خاتمه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید